Frenlerim Tutmuyor Bildireyim Baştan

 



hollanda bir hafta daha yağmurlu
inandırıcı gelmiyor demek ki
hollandaların yağmuru bizi üzer
hiç görmediğimiz yağmurlar onlar
görseydik çok üzülürdük

başım çok fena gram ağrı yok
benden çıkan her sözü
daktiloya vurmam gerek
kafamdan çıkması için
umursamıyorum devrimleri falan
devindiğin taraf önemli şayet
biz biz diyordum ama kimdik
kaç kişi bizdik
şarkıları kapatmak istemiyorum
ben şarkılarda doğuyorum
gözleri kör belki fakat
hiç de fena dans etmiyorlar

izmir’de ölmeyi denemedim
sakinliğin de bir sınırı var
insan, çokçaysa insan yerlerde
onları tekmelemeyense az insan
böyle bu değişmez zargana
çıtırdamaktan başka bir işe yarasa
sevdiğim insanlar beni aramaz
ben de onları aramıyorum
bazen mumla aramıyorum
bazen de ölerek

frenlerim tutmuyor bildireyim baştan
çarpacağımız yeri seçtiğimize göre
dikiz aynalarındaki yaşlı amcayı
eşine kavuşturmadan
bu falanca kahvehanesinden çıkmayın
siz beni anlayana dek
ben cümleleri sıralamaya devam edeceğim
hayat cani bir ölümse
camları açalım
belki dışarı atlarız


Yorumlar

Popüler Yayınlar