Ankesör Kapandı



böcekler biliyor
benim vadilerimi
baharı getirdi
bitkin papatyalar

zamanın durgunluğunu istiyorum
dallarıma bakın ben büyüdüm
bir şeyler bile yazdım
kırgın bir kalbin 
bildiği sözleri
ben sizi iyileştirmeye çalışmıyorum
sadece güzel kıyafetler giymeyi istiyorum
her üzüldüğümde giyerim

takım elbiselerle kadınlar
suyun akışkanlığı üzücü
kırıcı heveslerden gına geldi
çok kalmadı sevmezmiş beni
üzülmesini bilmiyormuşum öyle dedi
giy şunu
bir hayat giydirdi çok da yakıştı
ölümü de geri gelince giydirecekmiş
o da ne yakışır insana

bu baharın geliş şarkısı
bütün kızlar ve anneleri bilir
söyleyin öyleyse 
böcekler niye kavga eder
polenler yetmeyince
insan koklayan arılar
sadece ümidini yitirecek
sizden nefret ettiğimi itiraf ediyorum
garip bakışlarla ünlüsünüz doğrusu
camları kapatın
üşümek istemiyorum

Yorumlar

Popüler Yayınlar