Her Şeyin Meydana Gelişi

şiir sokakta
peki sokak neden dışarıda?
eldivenler giyinmeden
bu taşra çöpünü kokutalım

hepinizin bildiği gibi
bugün benim doğum günüm
iyi ki doğdunları
hep doğduktan ve
iş işten geçtikten sonra söylediniz
sizin kim olduğunuzu öğrendim
siz doğmadan öncesiniz
hiçbir kez iyi doğdunları
bana söylemediniz
hep kötü doğdum ben
dokuzu hariç

hislerimi merak ettiniz
onlara katlanmak zorundayım
sizin için hava hoş
uykuları öldürdüğümden bu yana
düşlerim bana doğmadı
pastalarını kesmedik
muradına varamasınlar diye
hepsi hastalıklı işlerde çalışıyor
nadiren de olsa
tahtayı sündürdüm
kaşlarım titremeye başladı
bana bakmayın
görmemeniz daha sağlıklı
doğumunuz için

herkes bir gün doğdu
ben o gün çok üzüldüm
hayat baptizmine yakalandık
artık çevreyi öldürmek kaçınılmazdı
diğer gün herkes bana bağırdı
kimseyi sevmemem gerekliydi
ben herkesi anlamıştım
kimseyi istemezdim
benden ne beklediniz o gün
hiç bilmiyorum 
tek isteğim
bir gün güzel doğmak

Yorumlar

Popüler Yayınlar