Suratları Beşkarışlar


merhaba sevgili piyanist
beni çok mutlu ettin
o sonatlarınla yarışlara mı gidiyorsun
bahse girerim öyledir

kafamdan aşağı çok su döktüm
bunlardan bazılarını hatırlıyorum
suyun akışkan sessizliği bambaşka
benden bahsetmeyin
kasaya bakan kasiyer
bütün siyasetçileri yendi
neden düşüncelerim böyle
normalleri öldürüyorum
aynı hayat gibi

kalanlar meridyenleri hesaplasın
benim hariç kaldığım
her şey yolunda gider
salyangozların gözenekleri önemli
ancak üzerlerine bastığımda

şimdi çocuklar
oyuncaklarınızın gözlerini oyma vakti
kabus görmeyi severim
beni yeterince tanımadınız mı
halkın ortasındaki meydanda
biraz durup etrafımı seyre daldım
hepiniz çok hızlısınız
bir yerlere yetişmek istiyorduysanız
neden hiçbir şey yazmadınız
babanızı az gördünüz
annenizi mutlaka sevin

Yorumlar

Popüler Yayınlar