Aslan Yeleli Dinozor

kaldığım yerden uzaklar çok güzel
hiçbir şeyi beklemeyen ağaç topu zihnim
şimdilerde hayatın 
leğeninde yuvarlanmakta
bir gün benden geçecek zaman
o zamana kadar ölmeye devam ederim
trafonun elektriği sokaktaki adamı diriltecek mi?
yoksa çok muydu yaşamı ona
onlar bizi anlamaz 
balkonda sigaramı öldürdükten sonra
alt komşuma fırlatırım
kaygan zemin beni hiç ilgilendirmiyor
sizden tek isteğim her gün sakatlanmanız
annem dudaklarımı beğeniyor

bazenleri ingilizce dersi için
alınmış bir kareli defterim
masamın üstündeki alet edevatlar bozuk
lambalar üstünden geçtiğim anda kapandı
beni hiç görmediniz
ben önemsediğim kadar önemliyim

tezer beni uyut
sonralarında kayıp bir kuyuya
sorup soruşturduğun bir adamı vur
kayıplarımı artık aramıyorum
sahildeki çocuk gibi olalım
bisikleti suların derinlerine sürelim

Yorumlar

Popüler Yayınlar