Denizlerin Bezdiği İnsanlar



büyük binaları ben seçmedim
onlar küçük hayallerle beslendiler
yaşlı amca bildiğim her şeyi yıkıyor
kedi şapkayı hak edecek bir zaman

gemilerdeki ışıkları çok kez kıskandım
suyun hikayesi hep ilginç olur
kıyılarda volta atan kaptan
mürettebatın paydosunu çoktan verdi
karşıyı görememekten ilk kez zevk aldım
sulara atıldığımı hissediyorum
her insanoğlunun karmakarışık hayatında
en az bir kez hissettiği gibiyim

özgür bir insanlığım yoksa eğer
bütün iğrençlere rağmen
ben de o oltaya insan koyup
biraz merhamet tutacağım
yeminlerim ve sözlerim
kovamdaki su kadar tutulacak
ben çok kesin konuşurum

balığı asla sevmeyeceğim
ben de derimi yüzdürene kadar
boğuldum artık
bu sığ gece vardiyalarında
çiğ çiğ ve cılızım
yazıların olamayacağı kadar hazırım
yanlış kurşunları denizin dibine yollamaya

Yorumlar

Popüler Yayınlar