Kuşun Defteri

kuşun defteri üstü karalanmamış birçok sayfaya sahipti
hep bağırdılar o öğretmenler
çok komik birinin hafızası şimdilik bu kadar
en sevdiğim palyaçomsun

turuncu kuşun kanatları mavi
ani olan hiçbir fani 
sanki bu anı beklemezmiş gibi
üç tutarlı şarkıcı beni yaka paça kodese attı
kanatları mavi olanlar ise bana hep bembeyazdı
körlüğümü dünyaya borçlu bulunduğum günlerde 
deftere yazdılar çok soylu ahlaksızlığımı
kuşun defteri sizi şaşırtmasın
ben neden bu kadar yüksekteyim
bilemediğim şeyleri düşündüm
sonrasında unuttum
bu defterin sayfaları haylice renkli
beni örnek alın
sabaha kadar bana ekmek atın
akşamsa beni biraz rahat bırakın

ben çarpacağınız arabaya bineceğim
komik olması için çaba sarf edeceğim
bütün çocuklar şekerlerini bitirdi mi
onlara kuşun defterinden ikram edeceğim
bütün çocuklar büyür bir zaman
ben dilediğim kadar büyüyeceğim
çocuklar büyüdüğü zaman
umarım bu sefer iyi olur
zira bu sefer ben uyuyor olacağım
soracağın soruları kendine sakla
sen sadece repliğini hatırla
bu bahçede ekipmanlarımı bulamıyorum 
kimse sessiz durmayı bilmiyor
tahtaları öğretmenler asla kendileri silmiyor
öğrenciler bir türlü öğrenmiyor
hayatın ne geveze bir mahlukat olduğunu

Yorumlar

Popüler Yayınlar