Yaşlı Amcanın Ölümlü Ölümsüzlükleri

 


Bu dürüst bir kandırmacaydı
Kim buna katılmazdı
Şemsiyemi açtığımda gördüm
Bu gördüğüm en küçük atmacaydı
Palavralarını sıktığında ölüydüm

Ben yavaş yavaş çürüyorum
İnsanlar beni ilaçlamıyor
Ben susuzum, çok sarıyım
İnsanlar beni eziyor
Ben neler diyorum
Onların hakkı bu
Her bir an bileklerimi ezer biri
Çok keyif alır bundan
Keşke onlardan biri olsam
Onlar çöl kadar bomboş
Ben de bomboş olmayı isterim
İçimi dışına çıkartamasınlar isterim
Yine bulurlar bir yolunu
Beni fena hırpalarlar
Mahallemde ölümüm yankılanır
Üzülen kimsem yoktur
Herkes bayram eder
Sözlerim yazık olur
Düşlerim karga çığırtısı kadar kısa vadelidir
Yüzlerim sahte biçimlerini alamaz olur
İnsanlar çok sever bunu yapmayı
Ben de yapmak isterim yerim dolar
Bahtım kumardadır
Kuşlarım ayrı ülkelerde denizleri içer
Bana asla geri dönmezler
Hapşırıklarım öbür dünyadan duyulur
Kimse çok yaşa bile demez
Ah gerçek tanrı beni sevecek
Ah gerçek tanrı beni ödüllendirecek
Ancak ondan önce
Bu düşüncelerimi öldürecek


Yorumlar

Popüler Yayınlar