¨Sıralar ve Masalar

 

Kendimde değilim bu sıralar
Bir şey olsa öğrensem diyorum
Ama sıralar değil ki sorunum, bu sıralar
İşte hepsinin sebebi aslında, vidası gevşek sıralar
Masalar da biraz yavşak
Çok mu ayıp oldu, sanki biraz
Alçalsak ayaklarımızdan kesseler biraz
Dokunulmaz mı sanıyorsun kendini masa beyefendi
Tahta değilsin sen, değilsin kıymıklı bir çöp torbası
Sorması ayıp ama hangi ahşaptan yapılmasın
Kusura bakmayın tabureler, bu da oyunun bir parçası
Neyse ne aman! Soru sormaya başlamasın
Halkın da gelmiş karışası, sanırım iki laf atışası
Sanmaya sanırım ama sanmadan bu sandıklar sanırım
Ben kimim ki, ben kendimi ne sanırım

Kaydımı sildirmişler toynak beylerinden
Korkmuştum bir anda korkunçtu bu biraz
Samandım çünkü, küçük, kendimi bir insan sanan
Gözlüklerim neden kör ediyor beni
Yardım edin belim ağrıyor belim
Sevin küçük beyefendi, sevin
Artık acı çekmeyeceksin, dindi
Bu beden hiçbir zaman senindi
Koşacaksın dedi sana hayat, koşacaksın
Belki tempolu yürümek istiyordum
Ne hayır dedi hayat, ne tamam
Küflü, bodrum kokan bir sondu
Ne ben reddettim ne de zaman



Yorumlar

Popüler Yayınlar