Hacizli Malikane

 


Adamlar, adamlar
Evet adamlar
Bazısı sarı adamlar
Bazısı sarı olmayan adamlar
Bazısı sarı olmasa da adam olamayanlar
Sesim çıkmıyor adam olmayana
Adam olmayana sesim çıkmıyor

Kazları çok severim
Önümden geçtikleri günleri sayar dururum
Onlar da beni seviyor, belli paytaklıklarından
Bıktım artık şu salaklıklarından hepsinin
Yapılamıyor bu duygularımın tefsiri
Habersiz misiniz sabrım taşmakta
Rengim gittikçe daha da solmakta
Kazlar, kazlar
Evet, aptal kazlar
Küçük miktarı düz yürüyen kazlar
Çoğu yürüyemeyen kazlar
Bazısı ölen kazlar
Kazlara sözüm yok
Yok sözüm kazlara

Yazmıyor değil mi bu inatör söylediklerimi
Yazmasa iyi eder çünkü bunlar rastgele söylediğim sözler
Ben saçmalarım, saçmalar, saçmalar, saçmalarım
Rengim sarı değil ama lütfen bana kızmayın
Kaz olmaya gücüm yetmedi, daha çok azım
Yazılarımın hepsi çok kötü çoğunu hazmedemem
Adam değilim ben, adam olmazım
Kaz da değilim ki neyim ben, neyin yaldızı
Sahi ne ara öldüm, bu neyin çıkmazı
Kazlar da adamlar da gitti
Evet, evet adam olmayan adamlar, yürüyemeyen kazlar da gitti
Hepsinin rengi beyazlaştı ansızın
Artık ruhum ve ben yalnızca yapayalnızım

Yorumlar

Popüler Yayınlar